
oefening baart kunst
Sommige dingen moet je je eigen maken door te doen. Zo is het ook met commercie en commercieel communiceren: proberen, falen, toetsen, spiegelen en eigen maken. Fresnel helpt hierbij.
Probeer de ‘schriftelijke cursus zwemmen’ maar eens. Er is nog nooit iemand door geslaagd.
Voor coaching van personeel zie tabblad “Coaching“.
aanpak
Fresnel gaat met u in gesprek over de te bereiken doelen, waarbij de bestaande kennis en vaardigheden van uw bedrijf worden meegenomen.
We richten ons op de kwaliteiten van uw personeel. Het plezier in klantcontact en het sturen naar doelen zijn de basiselementen van onze aanpak. Zonder dat; geen resultaat!
Fresnel maakt gebruik van een aantal externe locaties waar op een veilige manier geoefend en gepraat kan worden. Iedereen moet zich ‘onbespied’ weten.
Ook verzorgen wij trainingen bij u in het bedrijf, uiteraard moeten hiervoor dezelfde voorwaarden gelden.
Een paar weken na afloop van de trainingen komen de deelnemers weer bij elkaar om samen door te nemen wat men heeft geleerd. De resultaten en natuurlijk waar men tegen aan is gelopen, worden besproken. Door hierover met elkaar van gedachten te wisselen ontstaan altijd diepere inzichten en een betere basis.
Evalueren is een onderdeel dat we nooit laten ontbreken en waarbij altijd veel gelachen wordt.
Humor laat ons beter onthouden en motiveren.
De boeken blijven in de kast, we kijken in 3 interactieve sessies naar wat communicatie is en doet.
Sessie I, Alledaagse Communicatie
Wat willen we overbrengen, wat komt er over?
We ervaren de rol van emotie in communicatie.
Sessie II, Zakelijke Contacten
Verwonderen over onze ervaringen en verwachtingen.
We bespreken eigen ervaringen bij zakelijke contacten.
Sessie III, Commerciƫle Communicatie
Handiger worden in commercieel communiceren.
We gaan het leuk vinden om het gesprek aan te gaan
Data en kosten
Bel 06-200 85 174 of stuur uw vraag via ‘Contact’.